• სიახლეები
    • ადამიანები
  • ინვესტიციის ანბანი
    • რა უნდა ვიცოდე ინვესტირების დაწყებამდე?
  • გამოიწერე სიახლეები
  • პროექტის შესახებ
No Result
ყველას ნახვა
Investhub.ge
  • სიახლეები
    • ადამიანები
  • ინვესტიციის ანბანი
    • რა უნდა ვიცოდე ინვესტირების დაწყებამდე?
  • გამოიწერე სიახლეები
  • პროექტის შესახებ
No Result
ყველას ნახვა
Investhub.ge
No Result
ყველას ნახვა
მთავარი სიახლეები

Amazon-ის სარეკლამო ბიზნესს ზრდისთვის ჯერ კიდევ დიდი სივრცე აქვს

დეკემბერი 27, 2022
in სიახლეები
Amazon-ის სარეკლამო ბიზნესს ზრდისთვის ჯერ კიდევ დიდი სივრცე აქვს
გაზიარება

Amazon-ის $36 მილიარდიანი სარეკლამო ბიზნესი მაინც შეიძლება ბევრად უფრო დიდი გახდეს. მიუხედავად იმისა, რომ სარეკლამო ინდუსტრიას ახლა პრობლემები აქვს, მარკეტოლოგები ეფექტურ შესაძლებლობებს ეძებენ. ანალიტიკოსები ვარაუდობენ, რომ სარეკლამო ხარჯები, ონლაინ საცალო ვაჭრობის საშუალებით, მომავალ წელს 25.8%-დან 28.4%-მდე გაიზრდება, ხოლო ბაზარმა, შესაძლოა, მხოლოდ აშშ-ში 2026 წლისთვის $100 მილიარდს მიაღწიოს. Amazon კი ამ მიმართულებით დომინანტური ძალაა.

იმის გამო, რომ სარეკლამო ხარჯები საცალო მოვაჭრეებზე გადადის, ამაზონს შეუძლია თავისი სარეკლამო ბიზნესის შემოსავალი სულ რაღაც რამდენიმე წელიწადში გააორმაგოს.

Amazon-თან კონკურენცია რთულია

მიუხედავად თავისი ზომისა, Amazon მაინც ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი ციფრული სარეკლამო კომპანიაა. გასულ კვარტალთან შედარებით, Amazon-ის სარეკლამო გაყიდვები 25%-ით გაიზარდა. მხოლოდ ორი კომპანია ყიდის მეტ რეკლამას — Alphabet და Meta Platforms. იმავე პერიოდში მათ შემოსავალი, შესაბამისად, 2.5%-ით და -3.7%-ით გაზარდეს.

Walmart-მა, რომლის სარეკლამო ბიზნესიც ამაზონისაზე დაახლოებით 15-ჯერ ნაკლებია, ბოლო კვარტალში, რამდენიმე ძირითადი ცვლილების განხორციელების შემდეგ, ამ მიმართულების 40%-ით ზრდა მოახერხა. თუმცა, გაურკვეველია, შეძლებს თუ არა Walmart გააგრძელოს ამაზონისგან წილის მოპოვება ამ ცვლილებების დასრულების შემდეგ. მხოლოდ რამდენიმე ძალიან მცირე საცალო ვაჭრობის კომპანია იზრდება უფრო სწრაფად, ვიდრე ამაზონი.

Amazon Advertising Business Still Has Room for Growth

როგორც უმსხვილეს ონლაინ საცალო ვაჭრობის კომპანიას, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს ყველაფერს, სახლის საქონლით დაწყებული, სხვადასხვა მოწყობილობებით დასრულებული, Amazon-ს, სხვა კომპანიებთან შედარებით, რომლებიც ბაზრის კონკრეტულ სეგმენტებზეა ორიენტირებული, უზარმაზარი უპირატესობა გააჩნია.

Amazon ძლიერი მესამე მხარის სავაჭრო ქსელიც აძლიერებს. ამ სავაჭრო ობიექტებიდან ბევრი ყიდის საქონელს Amazon-ის საშუალებით ან აშენებს საკუთარ ბრენდს პირდაპირ ამ პლატფორმაზე. შესაბამისად, რეკლამების განმთავსებლებისთვის Amazon მიმზიდველ არჩევანს წარმოადგენს.

დაბოლოს, ამაზონი, Prime Video-სა და Twitch-ის საშუალებით, მომხმარებლებს ვიდეო რეკლამების განთავსების შესაძლებლობითაც უზრუნველყოფს.

შედეგად, Insider Intelligence-ის თანახმად, Amazon-ზე შეერთებულ შტატებში საცალო რეკლამის ხარჯების 76.9% მოდის.

Amazon Stock

რამდენად დიდი შეიძლება გახდეს Amazon-ის სარეკლამო ბიზნესი?

Forrester Research-ის ანალიტიკოსები იმედოვნებენ, რომ 2026 წლისთვის აშშ-ის სარეკლამო ბაზარი $85 მილიარდამდე გაიზრდება, ხოლო McKinsey-ის ანალიტიკოსები კიდევ უფრო ოპტიმისტურად არიან განწყობილნი — $100 მილიარდიანი პერსპექტივით.

მაშინაც კი, თუ Amazon-ის ბაზრის წილი 2026 წლისთვის 70%-მდე შემცირდება, კომპანია, სავარაუდოდ, ყოველწლიურად $60-$70 მილიარდამდე შემოსავალს გამოიმუშავებს. და თუ იმ დროისთვის რეკლამირებიდან Amazon-ის შემოსავლის სამი მეოთხედი კვლავ შეერთებულ შტატებზე მოვა, მთლიანი ბიზნესის ღირებულებამ შეიძლება $80-$90 მილიარდი შეადგინოს. ეს დაახლოებით ორჯერ მეტია Amazon-ის ამჟამინდელი სარეკლამო ბიზნესის ზომაზე და Meta-ს ახლანდელ სარეკლამო ბიზნესის დონეს უახლოვდება.

შეიძლება მოვლენები ზუსტად ამ სცენარით არ განვითარდეს, მაგრამ საცალო მედიის სარეკლამო ხარჯების მოსალოდნელ ზრდაზე დაყრდნობით, რა თქმა უნდა, ამაზონის სარეკლამო ბიზნესის ზრდისთვის დიდი სივრცე რჩება. Amazon-ის მომხიბლავი მოგების მარჟის პროფილს კი შეუძლია კომპანიას ბევრი ფული მოუტანოს ზრდის გასაძლიერებლად და ინვესტორების დასამშვიდებლად.

წინა

რატომ დაეცა პარასკევს Rivian-ის აქციების ფასი ყველა დროის მინიმუმამდე?

შემდეგი

უნდა ველოდოთ თუ არა Bull Market-ს 2023 წელს — რას გვიჩვენებს ისტორია?

მსგავსი სტატიები

რატომ შემცირდა პარასკევს GoPro-ს აქციების ფასი?
სიახლეები

რატომ შემცირდა პარასკევს GoPro-ს აქციების ფასი?

by Giorgi
თებერვალი 6, 2023
რატომ აჯობა გუშინ Generac-ის აქციებმა ბაზრის წარმადობას?
სიახლეები

რატომ აჯობა გუშინ Generac-ის აქციებმა ბაზრის წარმადობას?

by Giorgi
თებერვალი 3, 2023
რატომ შემცირდა გუშინ Electronic Arts-ის აქციების ფასი?
სიახლეები

რატომ შემცირდა გუშინ Electronic Arts-ის აქციების ფასი?

by Giorgi
თებერვალი 2, 2023
რატომ შემცირდა გუშინ Harmonic-ის აქციების ფასი?
სიახლეები

რატომ შემცირდა გუშინ Harmonic-ის აქციების ფასი?

by Giorgi
თებერვალი 1, 2023
რატომ შემცირდა გასული კვირის განმავლობაში NBT Bancorp-ის აქციების ფასი?
სიახლეები

რატომ შემცირდა გასული კვირის განმავლობაში NBT Bancorp-ის აქციების ფასი?

by Giorgi
იანვარი 31, 2023
მეტი
შემდეგი
უნდა ველოდოთ თუ არა Bull Market-ს 2023 წელს — რას გვიჩვენებს ისტორია?

უნდა ველოდოთ თუ არა Bull Market-ს 2023 წელს — რას გვიჩვენებს ისტორია?

უფასო კურსი

როგორ დაიწყო ინვესტირება 1$-დან

გამოიწერე სიახლეები

Galt & Taggart

Galt & Taggart
რა კავშირია ფედერალური რეზერვის პოლიტიკასა და აქციების ფასებს შორის | საფონდო ბირჟის მიმოხილვა
YouTube Video UCKjx45IfY5BshFz7ajUYYjQ_cT1O2LefhBs
Investhub.ge

Marketer.ge-ს გუნდი საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით წარმოგიდგენთ საინფორმაციო და საგანმანათლებლო პლატფორმას investhub.ge
გაითვალისწინეთ, ინფორმაცია, რომელსაც გაეცნობით ვებგვერდზე არ წარმოადგენს ფინანსურ რჩევას.

უახლესი ინფორმაციები

  • საინტერესო ფაქტები კეტი ვუდის შესახებ
  • რატომ შემცირდა პარასკევს GoPro-ს აქციების ფასი?
  • ვინ არის პიტერ ლინჩი? — ინვესტორის ბიოგრაფია

კატეგორიები

  • Opinion
  • ადამიანები
  • ინვესტიციის ანბანი
  • პოდკასტი
  • სიახლეები
  • ჩემი პორტფელი
  • სიახლეები
  • ინვესტიციის ანბანი
  • გამოიწერე სიახლეები
  • პროექტის შესახებ

© 2022 Marketer.ge. All rights reserved

No Result
ყველას ნახვა
  • სიახლეები
    • ადამიანები
  • ინვესტიციის ანბანი
    • რა უნდა ვიცოდე ინვესტირების დაწყებამდე?
  • გამოიწერე სიახლეები
  • პროექტის შესახებ

© 2022 Marketer.ge. All rights reserved