რა მოხდა?
S&P Global Market Intelligence-ის მონაცემებით, გასული კვირის განმავლობაში Sweetgreen-ის აქციების ფასი 15%-ით დაეცა მას შემდეგ, რაც სალათების რესტორნების ქსელმა მთელი წლისთვის გაყიდვების პროგნოზი შეამცირა.
და რა?
მესამე კვარტალში, რომელიც 25 სექტემბერს დასრულდა, Sweetgreen-ის შემოსავალი წინა წლის ანალოგიურ კვარტალთან შედარებით 29%-ით — $124 მილიონამდე გაიზარდა. ზრდა განპირობებული იყო ახალი რესტორნების გახსნითა და არსებული ლოკაციების გაყიდვების მატებით.
Sweetgreen-მა კვარტალში 10, ხოლო სულ გასული წლის განმავლობაში 47 ახალი ლოკაცია გახსნა. შედეგად, 25 სექტემბრის მდგომარეობით მისი რესტორნების მთლიანმა რაოდენობამ 176-ს მიაღწია.
Sweetgreen-ის ერთი და იმავე ლოკაციის გაყიდვები (ფინანსური მეტრიკა, რომელსაც საცალო ინდუსტრიის კომპანიები იყენებს, რათა შეაფასოს გაყიდვების მთლიანი მოცულობა კომპანიის ლოკაციებზე, რომლებიც ერთი წლის ან მეტი ხნის განმავლობაში ფუნქციონირებს) 6%-ით გაიზარდა, ხოლო წინა წლის იმავე კვარტალში ზრდამ 43% შეადგინა. მოგება თითქმის მთლიანად განპირობებული იყო მენიუს ფასების და არა ტრაფიკის ზრდით.
Sweetgreen-ის საოპერაციო ზარალი $32.3 მილიონიდან (გასული წლის იმავე პერიოდში) $49.3 მილიონამდე გაიზარდა ნაწილობრივ კომპანიის მხარდაჭერის ცენტრის გადაადგილებასთან დაკავშირებული რესტრუქტურიზაციის ხარჯების გამო.
Sweetgreen-მა გარკვეულ პროგრესს მდგრადი მომგებიანობის თვალსაზრისითაც მიაღწია. რესტორნის დონეზე მოგების მარჟა, რომელიც კორპორაციულ ზედნადებ ხარჯებს გამორიცხავს, 2 პროცენტული პუნქტით გაუმჯობესდა და 16%-მდე გაიზარდა.
ახლა რა?
ინვესტორები უფრო მეტად Sweetgreen-ის მენეჯმენტის პროგნოზმა შეაშფოთა. 2022 ფისკალური წლისთვის კომპანია ადრე $480-$500 მილიონამდე შემოსავალს ელოდა, თუმცა წარმომადგენლებმა განაცხადეს, რომ ახლა ამ დიაპაზონის მინიმუმს ან მასზე ნაკლებ მაჩვენებელს მოელიან.
მიუხედავად ფინანსური რესურსების მოსალოდნელი მოკლევადიანი უკმარისობისა, Sweetgreen-ის მენეჯმენტმა კიდევ ერთხელ გაუსვა ხაზი გრძელვადიან მიზანს — ათწლეულის ბოლომდე ლოკაციების რიცხვი 1000-მდე გაზარდოს. „აღფრთოვანებულნი ვართ ჩვენი გაფართოების გეგმებით” — განაცხადა აღმასრულებელმა დირექტორმა ჯონათან ნემანმა.