Pinterest 2022 წლის მეორე კვარტლის შედეგებს ბაზრის დახურვის შემდეგ ორშაბათს, 1 აგვისტოს წარადგენს. ანალიტიკოსებთან კონფერენცია იმავე დღეს, აღმოსავლეთის დროით საღამოს 5 საათზეა დაგეგმილი.
სავარაუდოდ, ინვესტორები ვიზუალური სოციალური მედიის კომპანიის ანგარიშს ფრთხილი ოპტიმიზმით მიუდგებიან. დადებითი მხარე ის არის, რომ კომპანიას უოლ სტრიტის მოლოდინების გადაჭარბების გამოცდილება აქვს. უფრო მეტიც, Pinterest-მა 2022 წელი სოლიდურ ნოტაზე დაიწყო – პირველი კვარტალში შემოსავალმა უოლ სტრიტის მოლოდინებს გადააჭარბა.
თუმცა, Pinterest-ის მომხმარებელთა მეტრიკებით ინვესტორები კვლავ შეშფოთებულნი არიან, განსაკუთრებით წლიდან წლამდე აშშ-ში მომხმარებელთა რიცხვის შემცირებით (გასულ კვარტალში, კომპანიამ დაიწყო აშშ-ის კატეგორიზაცია კანადასთან ერთად). ეს დინამიკა პანდემიით არის გამოწვეული. როდესაც კოვიდ-19-ით განპირობებული ლოკდაუნი დასრულდა და ადამიანები სახლებიდან გამოვიდნენ, მომხმარებელთა ზრდა შენელდა.
გარდა ამისა, ინვესტორებს, სავარაუდოდ, შეერთებული შტატების პოტენციური რეცესია აღელვებთ, რაც თითქმის აუცილებლად გამოიწვევს რეკლამის განმთავსებლების რაოდენობის შემცირებას.
მომავალი კვარტალური ანგარიში იქნება პირველი, რომელიც ახალი აღმასრულებელი დირექტორის – ბილ რედის მმართველობის პირობებში გამოქვეყნდება. ივნისის ბოლოს რედიმ სადავეები თანადამფუძნებლისგან – ბენ სილბერმანისგან აიღო, ეს უკანასკნელი კი აღმასრულებელი თავმჯდომარის როლზე გადავიდა. რედი Pinterest-ს Alphabet-ის Google-დან შეუერთდა, სადაც ის კომპანიის კომერციისა და გადახდების ინიციატივებს ხელმძღვანელობდა. მისი წარსული ასახავს Pinterest-ის გეგმას – დაიკავოს მნიშვნელოვანი ადგილი ელექტრონული კომერციის სივრცეში.
აი, რას უნდა დააკვირდეთ Pinterest-ის მომავალ მეორე კვარტლის ანგარიშში.
Pinterest-ის საკვანძო მაჩვენებლები
მეტრიკა | 2021 წლის II კვარტლის შედეგი | Pinterest-ის ორიენტირი 2022 წლის II კვარტლისთვის | უოლ სტრიტის პროგნოზი 2022 წლის II კვარტლისთვის | უოლ სტრიტის პროგნოზირებული ცვლილება |
შემოსავალი | $613.2 მილიონი | $11-იანი ზრდა | $675.4 მილიონი | 10% |
კორექტირებული მოგება ერთ აქციაზე (EPS) | $0.25 | — | $0.18 | (28%) |
პირველ კვარტალში Pinterest-ის შემოსავალი წელიწადში 18%-ით – $574.9 მილიონამდე გაიზარდა. ამ შედეგმა უოლ სტრიტის მიერ პროგნოზირებულ $573.6 მილიონს გადააჭარბა და შესაბამისობაში იყო კომპანიის ორიენტირთან. კორექტირებული წმინდა შემოსავალი თითო აქციაზე შეადგენდა $0.10-ს, რაც წინა წელთან შედარებით 10%-ით ნაკლებია. ამ შედეგმა ანალიტიკოსების პროგნოზს $0.04-ით გადააჭარბა.
ძირითადი მეტრიკა
Pinterest-ის შემოსავალი ორი მეტრიკის მიხედვით განისაზღვრება: გლობალური ყოველთვიური აქტიური მომხმარებლების რაოდენობა (MAU) და გლობალური საშუალო შემოსავალი ერთ მომხმარებელზე (ARPU). განვითარებულ ქვეყნებში მომხმარებლები კომპანიისთვის უფრო ღირებულნი არიან, ვიდრე განვითარებად ქვეყნებში, რადგან მათ სარეკლამო რგოლში მეტი შემოსავალი შემოაქვთ. ასე რომ, მომხმარებლების რაოდენობა აშშ-ში, კანადასა და ევროპაში არის ის, რასაც განსაკუთრებული ყურადღება უნდა მიაქციოთ.
აი, კვარტლის ძირითადი მეტრიკა:
მეტრიკა | 2022 წლის I კვარტალი | ცვლილება (წლიდან წლამდე) |
გლობალური MAU | 433 მილიონი | (9%) |
MAU: აშშ და კანადა | 94 მილიონი | (13%) |
MAU: ევროპა | 120 მილიონი | (12%) |
MAU: დანარჩენი მსოფლიო | 220 მილიონი | (6%) |
გლობალური ARPU | $1.33 | 28% |
ARPU: აშშ და კანადა | $4.98 | 31% |
ARPU: ევროპა | $0.72 | 40% |
ARPU: დანარჩენი მსოფლიო | $0.08 | 164% |
მომხმარებელთა რიცხვთან დაკავშირებით არის რაღაც დადებითი, რაც დიაგრამაზე არ ჩანს: გასული კვარტლის გლობალური MAU – 433 მილიონი იყო ოდნავ უფრო მაღალი ვიდრე წინა კვარტლის მაჩვენებელი – 431 მილიონი. ამ შედეგმა კომპანიის თანმიმდევრული გლობალური MAU-ს კლების ზედიზედ სამი მეოთხედი დაარღვია.
მესამე კვარტლის ორიენტირი
თუ მენეჯმენტის მესამე კვარტლის პერსპექტივა უოლ სტრიტის მოლოდინებისგან მნიშვნელოვნად განსხვავებული იქნება, Pinterest-ის აქციების ფასი, სავარაუდოდ, შეიცვლება.
მესამე კვარტლისთვის ანალიტიკოსები ამჟამად ვარაუდობენ შემოსავლის 15%-ით – $728 მილიონამდე ზრდას და EPS-ის 36%-ით – $0.18-მდე კლებას.