შესაძლოა, მიმდინარე კვირაში Micron Technology, Bed Bath & Beyond და National Beverage იყოს აქციები, რომლებსაც თავი უნდა აარიდოთ. მოდით განვიხილოთ თითოეული მათგანი.
Micron Technology
Micron Technology არის ერთ-ერთი იმ მცირერიცხოვან კომპანიებს შორის, რომლებიც ამ კვირაში ფინანსურ შედეგებს წარადგენს. ნახევარგამტარების წამყვანი მწარმოებელი თავის კვარტალურ შედეგებს ხუთშაბათს [30 ივნისი] ბაზრის დახურვის შემდეგ გამოავლენს. Micron-ის მეხსიერებისა და მონაცემთა შენახვის გადაწყვეტები გვხვდება ყველაფერში, კომპიუტერებით დაწყებული, სამომხმარებლო ელექტრონიკით და ავტომობილებით დამთავრებული, ასე რომ, ადვილი გასაგებია, თუ რატომ იქნება კომპანია დაუცველი გლობალური ეკონომიკის შენელების მიმართ.
როგორც ჩანს, გასული თვის განმავლობაში ანალიტიკოსებმა თავიანთი მოლოდინები არა მხოლოდ ამ წლისთვის, არამედ ფისკალური 2023 წლისთვისაც შეამცირეს. Micron Technology-ის აქვს უოლ სტრიტის მოლოდინების დამარცხების შთამბეჭდავი ისტორია. ამჟამად კომპანიის აქციები ბაზარზე საკმაოდ იაფად მიმოიქცევა – P/E (ფასი/მოგება) კოეფიციენტი 7-ს უტოლდება, ხოლო ფორვარდული P/E – 6-ს. თუმცა, Micron-ის პროდუქციის პორტფელის ნახევარზე მეტი სამომხმარებლო ბაზრისთვისაა განკუთვნილი, ამიტომ ამ რთულ ეკონომიკურ კლიმატში კომპანია უფრო დაუცველია, ვიდრე, შეიძლება, ერთი შეხედვით ჩანდეს.
Bed Bath & Beyond
ბოლო რამდენიმე კვირის განმავლობაში საცალო ვაჭრობის კომპანიების მიერ წარდგენილი ანგარიშებიდან ერთი ტენდენცია გამოვლინდა: მომხმარებლებს თავიანთი ხარჯვის ჩვევები საყოფაცხოვრებო საქონლიდან გამოცდილებაზე გადააქვთ. ეს ფულადი მიგრაცია არ არის კარგი Bed Bath & Beyond-ისთვის, რომელიც კვარტალურ ანგარიშს ხვალ დილით წარადგენს.
შეიძლება ვიკამათოთ, რომ Bed Bath & Beyond-ის უხეში წარმადობა უკვე არის ფასში ასახული. კომპანიის აქციების ფასი ამჟამად ერთნიშნაა ($6.75). აქციამ ახალი სავაჭრო კვირა გასული წლის ივნისთან შედარებით 84%-ით შემცირებული ფასით დაიწყო.
Bed Bath & Beyond ბოლო ოთხი მოხსენებიდან თითოეულში ძალიან ჩამოუვარდა ანალიტიკოსების პროგნოზებს. ანალიტიკოსები მიიჩნევენ, რომ წელს გაყიდვები შემცირდება, თუ ეს მოლოდინი გამართლდა, ეს იქნება ზედიზედ მეხუთე წელი, როდესაც კომპანიის გაყიდვები არასწორი მიმართულებით მოძრაობს. მომგებიანობის დაბრუნებამდე სულ მცირე ორი წელია დარჩენილი და საცალო ვაჭრობა ამდენად მომთმენი სფერო არ არის.
National Beverage
რამდენიმე წელი გავიდა მას შემდეგ, რაც National Beverage-მა თავისი LaCroix არომატიზებული ცქრიალა სასმელების ხაზის მიმართულებით დიდ წარმატებებს მიაღწია. სასმელების გიგანტმა მომხმარებელთა ტრადიციული გაზიანი სასმელებისგან გადართვის საშუალება იპოვა, მაგრამ ახლა ბაზარზე ხალხმრავლობაა.
უკვე ოთხი წელი გავიდა მას შემდეგ, რაც National Beverage-მა წლიური გაყიდვები ორნიშნა პროცენტებით გაზარდა. ბოლო კვარტლების განმავლობაში კომპანია ანალიტიკოსების პროგნოზებს ჩამორჩება. ძნელია გაამართლო 28-ის ტოლი P/E კოეფიციენტი რთულ ბაზარზე მოღვაწე კომპანიისთვის, რომელიც, როგორც ჩანს, გაყიდვების ერთნიშნა პროცენტულ ზრდაშია ჩაკეტილი.
LaCroix არ გამქრალა, თუმცა ის ვეღარ გამოირჩევა ისე, როგორც ადრე და სხვა ზრდის კატალიზატორები არ ჩანს.
თუ ამ კვირაში უსაფრთხო ინვესტიციებს ეძებთ, ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ისინი Micron Technology-ში, Bed Bath & Beyond-ში და National Beverage-ში აღმოაჩინოთ.