• სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ
No Result
ყველას ნახვა
Investhub.ge
  • სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ
No Result
ყველას ნახვა
Investhub.ge
No Result
ყველას ნახვა
მთავარი სიახლეები

3 შესანიშნავი აქცია, რომელსაც ახლა $10-ზე იაფად შეიძენთ

ივნისი 9, 2022
in სიახლეები
3 შესანიშნავი აქცია, რომელსაც ახლა $10-ზე იაფად შეიძენთ
გაზიარება

აქციების სავაჭრო ფასი შემოსავლის, მოგების ან საბაზრო კაპიტალიზაციის კონტექსტის გარეშე კომპანიის რეალური ღირებულების შესახებ ბევრს ვერაფერს გვეტყვის. მრავალი ფაქტორიდან გამომდინარე, $20 ღირებულების აქცია, შეიძლება, უფრო ძვირი იყოს, ვიდრე აქცია, რომელიც ბირჟაზე $100 ღირს.

კომპანიების უმეტესობა თავის IPO-ებს თითო აქციისთვის $10-ზე მაღალ ფასს ადებს, სავარაუდოდ იმიტომ, რომ ერთნიშნა ფასი ნაკლებად მიმზიდველად გამოიყურება. ამიტომ, აქციების ფასი, ჩვეულებრივ, არ ეცემა $10-ზე დაბლა, თუ კომპანია მნიშვნელოვანი გამოწვევების წინაშე არ დგას.

თუმცა, ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ყველა აქცია, რომელიც ბირჟაზე $10-ზე ნაკლებ ფასად მიმოიქცევა უიმედოა. მოდით განვიხილოთ სამი კომპანია, რომელთა აქციების ფასებიც ერთნიშნა დონეზეა: Magnite, UMC და Baozun.

Good Deal

Magnite

Magnite, როგორც მსოფლიოში ყველაზე დიდი გაყიდვების პლატფორმა (SSP) ციფრული რეკლამებისთვის, ციფრული მედიის მფლობელებს საკუთარი სარეკლამო ინვენტარის მართვაში ეხმარება. კომპანია 2020 წელს The Rubicon Project-ისა და Telaria-ს შერწყმის შედეგად შეიქმნა და შემდგომში SpringServe-ის, SpotX-ისა და Carbon-ის შეძენით გაფართოვდა.

Magnite-მა ბოლო კვარტალში თავისი შემოსავლის 40% (ტრაფიკის შექმნის ხარჯების გამოკლებით – ex-TAC) დაკავშირებული ტელევიზიის (CTV) ბიზნესიდან გამოიმუშავა. მისმა მობილურმა რეკლამებმა შემოსავლის 35% მოიტანა, ხოლო დანარჩენი 25% დესკტოპის რეკლამებზე მოვიდა. Magnite-ის მენეჯმენტი მოელის, რომ CTV ბიზნესი მომდევნო რამდენიმე წლის განმავლობაში კომპანიის ძირითადი ზრდის ძრავა გახდება, რადგან ტრადიციული სატელევიზიო პლატფორმების პოპულარობა მცირდება.

2021 წლის მეორე ნახევარში კომპანიის CTV ბიზნესი დაზარალდა, რადგან მიწოდების ჯაჭვის შეფერხებამ ავტომწარმოებლებსა და სხვა სექტორის წარმომადგენლებზე რეკლამების გაყიდვები შეამცირა. თუმცა, 2022 წლის პირველ კვარტალში სარეკლამო სეგმენტის ზრდა დასტაბილურდა, რადგან ზოგიერთი სხვა სექტორი, განსაკუთრებით მოგზაურობა, კარგი ტემპებით იზრდება.

Magnite-ის მენეჯმენტი მოელის, რომ კომპანიის ex-TAC შემოსავალი წელს მინიმუმ 20%-ით გაიზრდება, ხოლო გრძელვადიან პერსპექტივაში საშუალოდ 25%-იანი ტემპით გააგრძელებს ზრდას. კომპანია ასევე გეგმავს EBITDA-ის (მოგება პროცენტების, ცვეთის და ამორტიზაციის დაქვითვამდე) დონე 35%-40% დიაპაზონში შეინარჩუნოს. ეს არის ნათელი პერსპექტივა აქციისთვის, რომლის P/S (ფასი/გაყიდვა) კოეფიციენტი დაახლოებით 2.5-ს შეადგენს.

United Microelectronics

United Microelectronics Corp., ან UMC ტაივანში სიდიდით მეორე ჩიპების მწარმოებელი ქარხანაა Taiwan Semiconductor Manufacturing-ის (TSMC) შემდეგ.

ჯერ კიდევ 2018 წელს, UMC-მა უფრო პატარა და კომპაქტური ჩიპების წარმოებაში TSMC-სა და Samsung-ის დევნა შეწყვიტა. ამის ნაცვლად, კომპანია ავტომობილებისა და ნივთების ინტერნეტის (IoT – აღწერს ფიზიკური ობიექტების ქსელს – “ნივთებს”, რომლებიც დაკავშირებულია სენსორებთან, პროგრამულ უზრუნველყოფასა და სხვა ტექნოლოგიებთან იმისთვის, რომ ინტერნეტის საშუალებით სხვა მოწყობილობებთან დამყარდეს კავშირი და გაიცვალოს მონაცემები) ბაზარზე ჩიპების წარმოებაზე ფოკუსირდა.

ამ კონსერვატიულმა მიდგომამ UMC-ს სტაბილური ზრდისა და მთელ მსოფლიოში ჩიპების მზარდი მოთხოვნით სარგებლობის საშუალება მისცა.

ანალიტიკოსები ვარაუდობენ, რომ წელს, კომპანიის შემოსავალი და მოგება, შესაბამისად, 21%-ით და 35%-ით გაიზრდება, რადგან ჩიპების დეფიციტი გრძელდება. UMC-ის ზრდა, სავარაუდოდ, 2023 წელს შენელდება, რადგან ბაზარი საკუთარ თავს გადააბალანსებს, მაგრამ კომპანიის აქციის ფორვარდული P/E (ფასი/მოგება) კოეფიციენტი, რომელიც 7-ს უტოლდება, სავარაუდოდ, მის დაღმავალ პოტენციალს შეზღუდავს.

Baozun

წარსულშ, უცხოურ კომპანიებს, რომლებსაც ჩინელ ონლაინ მყიდველებზე წვდომის მოპოვება სურდათ, უწევდათ საკუთარი ჩინური შვილობილი კომპანიების შექმნა, გაყიდვებისა და ტექნიკური გუნდების დაქირავება, ასევე, მრავალ არაპროგნოზირებად რეგულაციასთან გამკლავება.

Baozun, როგორც ელექტრონული კომერციის, მარკეტინგისა და ლოჯისტიკის საბოლოო პლატფორმა, მთელ ამ პროცესს ამარტივებს. ჩინეთში გაფართოების ადრინდელი მეთოდის ნაცვლად, მსხვილი კომპანიები, როგორიც არის Nike და Starbucks, ყველა ამ ამოცანას უბრალოდ Baozun-ს გადასცემენ.

Baozun, თავდაპირველად, როდესაც უცხოური კომპანიები ჩინეთის ბაზარზე შედიოდნენ, სარეველასავით იზრდებოდა. თუმცა 2021 წელს კომპანიის შემოსავალი მხოლოდ 6%-ით გაიზარდა, რაც მომხმარებელთა მიერ ხარჯვის შემცირებამ, მიწოდების ჯაჭვის გამოწვევებმა და მთავრობის მიერ Alibaba-სა და სხვა ელექტრონული კომერციის წამყვან პლატფორმებზე ზეწოლამ გამოიწვია. Baozun-ის კორექტირებული წმინდა შემოსავალი 63%-ით დაეცა.

ეს მდგომარეობა მძიმე ჩანს და ბოლოდროინდელმა ლოკდაუნმა მთელ ჩინეთში, რომელიც კოვიდ-19-ით არის გამოწვეული, შეიძლება, ეს ვითარება გააუარესოს. თუმცა, ანალიტიკოსები კვლავ ელიან, რომ ბაზრის სტაბილიზაციასთან ერთად კომპანიის შემოსავალი და მოგება, შესაბამისად, 7%-ითა და 73%-ით გაიზრდება. Baozun-ის მიმდინარე გადასვლამ „არადისტრიბუციულ“ მოდელზე, რომელიც უცხოურ კომპანიებს საშუალებას მისცემს კაპიტალტევადი ლოჯისტიკური ქსელის გავლის ნაცვლად, პროდუქცია პირდაპირ ჩინელ მომხმარებლებს მიაწოდოს, ასევე უნდა გაზარდოს კომპანიის გრძელვადიანი მარჟა.

შესაძლოა, ეს აღდგენა მაშინვე არ მოხდეს, მაგრამ Baozun-ის აქციების ფორვარდული P/E კოეფიციენტი, რომელიც ახლა დაახლოებით 10-ს შეადგენს, შეიძლება, ჩინეთში განვითარებულმა ნებისმიერმა პოზიტიურმა მოვლენამ გაზარდოს.

წინა

გართობის ინდუსტრიის 3 ტოპ კომპანია, რომელსაც მაისში უნდა დააკვირდეთ

შემდეგი

eBay მყიდველებს კვლავ კარგავს

მსგავსი სტატიები

რას უნდა მოველოდეთ მიმდინარე კვირაში საფონდო ბირჟისგან?
სიახლეები

რას უნდა მოველოდეთ მიმდინარე კვირაში საფონდო ბირჟისგან?

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
Nike-მა 2024 წლის ზაფხულის ოლიმპიადისთვის ახალი სარეკლამო კამპანია დაიწყო
სიახლეები

ხვალ Nike კვარტალურ შედეგებს გამოაქვეყნებს

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
ნეგატიური სიახლის შემდეგ, Intel-ის აქციების ფასი შემცირდა
სიახლეები

Arm Holdings-ის მმართველმა გუნდმა Intel-ის ერთ-ერთი განყოფილების შესყიდვის სურვილი გამოთქვა

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
2020 წლის შემდეგ პირველად, Fed-მა აშშ-ში საპროცენტო განაკვეთები შეამცირა
სიახლეები

რამდენად მოსალოდნელია აშშ-ში საპროცენტო განაკვეთების უფრო მეტად შემცირება?

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
აგვისტოში აშშ-ში ინფლაცია, 2021 წლის შემდეგ, ყველაზე დაბალ დონემდე დაეცა
სიახლეები

აგვისტოში აშშ-ში ინფლაცია, 2021 წლის შემდეგ, ყველაზე დაბალ დონემდე დაეცა

by Giorgi
სექტემბერი 27, 2024
მეტი
შემდეგი
eBay მყიდველებს კვლავ კარგავს

eBay მყიდველებს კვლავ კარგავს

გამოიწერე სიახლეები

Investhub.ge

Marketer.ge-ს გუნდი საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით წარმოგიდგენთ საინფორმაციო და საგანმანათლებლო პლატფორმას investhub.ge
გაითვალისწინეთ, ინფორმაცია, რომელსაც გაეცნობით ვებგვერდზე არ წარმოადგენს ფინანსურ რჩევას.

უახლესი ინფორმაციები

  • რჩევები საფონდო ბირჟაზე წარმატების მისაღწევად
  • 5 კლასიკური წიგნი ინვესტირებაზე — უორენ ბაფეტის რეკომენდაციები
  • როგორ დავიწყოთ საფონდო ბირჟაზე ინვესტირება?

კატეგორიები

  • სიახლეები
  • ინვესტიციის ანბანი
  • რჩევები
  • ადამიანები
  • მასტერკლასები
  • სიახლეები
  • განათლება
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ

© 2022 Marketer.ge. All rights reserved

No Result
ყველას ნახვა
  • სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ

© 2022 Marketer.ge. All rights reserved