რა მოხდა?
გუშინ აღმოსავლეთის დროით 11:50-სთვის PayPal Holdings-ის აქციების ფასი 6.7%-ით გაიზარდა მას შემდეგ, რაც Amazon-ის მენეჯმენტმა განაცხადა, რომ აშშ-ის მომხმარებლებს შავი პარასკევისთვის შესთავაზებდა Venmo-ს, როგორც გადახდის ვარიანტს. PayPal-მა გადახდის ეს სერვისი 2013 წელს Braintree-ს შესყიდვის გზით დაიმატა.
ეს კარგი ამბავია PayPal-ისთვის, რომლის აქციების ფასიც, ზრდის შენელების გამო, წელს 54%-ზე მეტით დაეცა. აი, რას შეიძლება ნიშნავდეს ეს დაზარალებული ფინტექ კომპანიისთვის.
და რა?
მეორე კვარტალში Venmo-მ PayPal-ის მთლიანი გადახდის მოცულობის 18% შეადგინა, მაგრამ ისტორიულად ის ძალიან სწრაფად გაიზარდა. ბოლო სამი წლის განმავლობაში Venmo-ს გადახდის მოცულობამ წლიური 36%-ით მოიმატა.
მომხმარებელთა მონეტიზაცია Venmo-სთვის გამოწვევა იყო, რადგან აპლიკაცია მათ საშუალებას აძლევს ფული ნაღდი ფულის ბალანსიდან უფასოდ გაგზავნონ. (საკრედიტო ბარათის ტრანზაქციებზე მომსახურების საკომისიო გადასახადი 3%-ს შეადგენს). თუმცა, ამაზონის მომხმარებელთა მასიურმა ბაზამ შეიძლება PayPal-ში Venmo-ს შემოსავლის წვლილის ზრდა დააჩქაროს.
ახლა რა?
Venom-მ ახლახან გააფორმა სავაჭრო პარტნიორობა Dick’s Sporting Goods-თან, DraftKings-თან, Booking Holdings-თან და The Washington Post-თან. Amazon-თან თანამშრომლობა კი ერთდროულად ათობით სავაჭრო ობიექტთან თანამშრომლობას ჰგავს. ტექნოლოგიური ტიტანი აშშ-ს ელექტრონული კომერციის ბაზრის 30%-ს ფლობს.
მეტი მოვაჭრეების დამატება Venmo-სთვის შემოსავლის მთავარი შესაძლებლობაა. აპლიკაციამ მხოლოდ ივლისში $100 მილიონის ოდენობით შემოსავალი გამოიმუშავა. ეს მოჰყვა კვარტალს, როდესაც სერვისის გაყიდვები 250%-ზე მეტით გაიზარდა.
2022 წელს აქციების მკვეთრი ვარდნის გამო, ზრდის მოლოდინი ახლა დაბალია, ამიტომ Venmo-ს მხრიდან მომხმარებელთა მონეტიზაციასთან დაკავშირებული ნებისმიერი კარგი სიახლე და PayPal-ის შემოსავალში მეტი წვლილის შეტანა საყურადღებო კატალიზატორია.