• სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ
No Result
ყველას ნახვა
Investhub.ge
  • სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ
No Result
ყველას ნახვა
Investhub.ge
No Result
ყველას ნახვა
მთავარი სიახლეები

2 ყველაზე სწრაფად მზარდი ტექნოლოგიური აქცია მსოფლიოში

აპრილი 18, 2022
in სიახლეები
2 ყველაზე სწრაფად მზარდი ტექნოლოგიური აქცია მსოფლიოში
გაზიარება

Fortune ყოველწლიურად 100 ყველაზე სწრაფად მზარდი კომპანიის სიას აქვეყნებს. რეიტინგი ეფუძნება შემოსავალს, მოგებას და აქციების ანაზღაურებას. სია შემოიფარგლება შიდა და საერთაშორისო ბიზნესებით, რომელთა აქციები აშშ-ის ძირითად ბირჟებზე მიმოიქცევა. 2021 წლის ანგარიშში Etsy-მ და The Trade Desk-მა, შესაბამისად, მეხუთე და მეექვსე ადგილები დაიკავა, მაგრამ ამ კომპანიებს ტოპ 2 ტექნოლოგიური კომპანიის ტიტული მიენიჭა.

ეს აღიარება, რა თქმა უნდა, პრესტიჟულია, მაგრამ ღირს ამ ორი კომპანიის აქციების შეძენა? მოდით, ეს საკითხი დეტალურად განვიხილოთ.

Happy Investor
  1. Etsy

Etsy-ს ელექტრონული კომერციის ინდუსტრიაში გამოკვეთილი ნიშა გააჩნია. მისი ონლაინ ბაზარი უნიკალურ და კრეატიულ საქონელზე არის სპეციალიზებული. პლატფორმაზე ბევრი ელემენტი შეიძლება იყოს პერსონალიზებული ან მყიდველზე მორგებული. სწორედ ეს დაეხმარა Etsy-ის, ტრაფიკის თვალსაზრისით, მსოფლიოში მეექვსე ყველაზე პოპულარული ონლაინ ბაზარი გამხდარიყო.

Etsy-ს წარმატების საიდუმლო არის მისი ეკოსისტემა, რომელიც 5.3 მილიონი აქტიური გამყიდველისგან შედგება. ეს მრავალფეროვნება მის ბაზარს მოდური პროდუქტებით ავსებს, სახლის ავეჯით დაწყებული, კოსმეტიკური საშუალებებით დამთავრებული. კომპანიის პლატფორმას ასევე 90 მილიონი აქტიური მყიდველი გააჩნია. რეალურად, Etsy-მ, ბოლო ორი წლის განმავლობაში, აქტიური მყიდველებისა და გამყიდველების რაოდენობა გააორმაგა, რაც ბიზნესის მამოძრავებელი ქსელის მძლავრ ეფექტს უსვამს ხაზს.

ფინანსურად, Etsy-მ, მთელი პანდემიის განმავლობაში შთამბეჭდავ შედეგებს მიაღწია და მიუხედავად იმისა, რომ გასულ წელს ზრდა შენელდა, კომპანია მაინც სწრაფად იზრდება. შემოსავალი 35%-ით – $2.3 მილიარდამდე გაიზარდა და თითო განზავებულ აქციაზე მოგებამ (წილის განზავება – ახალი აქციების გამოშვების შედეგად, ძველი აქციონერების ფლობის წილის პროცენტული რაოდენობის შემცირება) 30%-ით – $3.41-მდე მოიმატა.

ამჟამად მენეჯმენტი კომპანიის ძირითად საბაზრო შესაძლებლობებს $466 მილიარდად აფასებს, მაგრამ ეს მაჩვენებელი არ მოიცავს გასულ წელს განხორციელებული ორი ძირითადი შენაძენის გავლენას. Etsy-მ ტანსაცმლის სივრცეში თავისი პოზიციები მოდის გადაყიდვის პლატფორმის – Depop-ის შეძენით გააძლიერა და ლათინურ ამერიკაში Elo7-ის (ბრაზილიური ბაზარი, რომელიც შეკვეთით საქონლის წარმოებაში არის სპეციალიზებული) შესყიდვის საშუალებით გაფართოვდა.

ბოლო სამი წლის განმავლობაში Etsy-ის აქციების ფასი 77%-ით გაიზარდა და S&P 500-ის 51%-იან ანაზღაურებას გადააჭარბა. კომპანიის დიფერენცირებული ბიზნეს მოდელისა და დიდი საბაზრო შესაძლებლობების წყალობით, სავარაუდოდ, Etsy მომავალ წლებშიც წარმატებული იქნება.

  1. The Trade Desk

The Trade Desk სპეციალიზებულია ციფრულ რეკლამირებაზე. მისი მოთხოვნის მხარის პლატფორმა (DSP) ეყრდნობა ხელოვნურ ინტელექტს (AI), რათა რეკლამის მყიდველებს მონაცემთა ბაზაზე ორიენტირებული კომპანიების შექმნაში, გაზომვასა და ოპტიმიზაციაში დაეხმაროს.

მიუხედავად მკაცრი კონკურენციისა, The Trade Desk ორი ძირითადი გზით გამოირჩევა. პირველი, ის მუშაობს მხოლოდ რეკლამის მყიდველებთან. ეს გამორიცხავს ინტერესთა კონფლიქტს ისეთ კონკურენტებთან, როგორიც არის Alphabet – კომპანია, რომელიც ერთდროულად ემსახურება რეკლამის მყიდველებსა და გამყიდველებს, ასევე თავის სარეკლამო ინვენტარს Google Search-ისა და Youtube-ის საშუალებით ყიდის. გარდა ამისა, The Trade Desk-ის პლატფორმა აგებულია შეთავაზების ფაქტორზე დაფუძნებულ არქიტექტურაზე, რომელიც რეკლამის განმთავსებლებს საშუალებას აძლევს გამოიყენონ უფრო ექსპრესიული მიზნობრივი პარამეტრები, ვიდრე ხაზის ერთეულზე დაფუძნებული არქიტექტურა, რომელსაც ყველა სხვა ყიდვის მხარის პლატფორმა იყენებს.

ამ კონკურენტული უპირატესობის საშუალებით, The Trade Desk, სარეკლამო ტექნოლოგიების ინდუსტრიაში, უმსხვილესი დამოუკიდებელი DSP გახდა და ამ მასშტაბის წყალობით, ბოლო 8 წლის განმავლობაში, კომპანიას მომხმარებლების შენარჩუნების მაჩვენებელი 95%-ს აჭარბებს. გასაკვირი არ არის, რომ კომპანია სწრაფად იზრდება. 2021 წელს შემოსავალი 43%-ით – $1.2 მილიარდამდე გაიზარდა, წინა წლის ზრდა კი 26%-ს შეადგენდა.

The Trade Desk, მომავალში ამ იმპულსის შესანარჩუნებლად, ბაზარზე კარგად არის პოზიციონირებული. eMarketer-ის მიხედვით, სავარაუდოდ, ციფრული რეკლამის ხარჯები 2022 წელს $571 მილიარდს მიაღწევს და მენეჯმენტი ამ შესაძლებლობის გამოყენებაზე მუშაობს. მაგალითად, The Trade Desk-მა ცოტა ხნის წინ წარმოადგინა OpenPath, ინსტრუმენტი, რომელიც გამომცემლებს, მის DSP-სთან პირდაპირ ინტეგრირების საშუალებას აძლევს, ისეთი მიწოდების მხარის პლატფორმის გავლის გარეშე, როგორიც არის Google Ad Manager. სხვაგვარად რომ ვთქვათ, OpenPath, არასაჭირო შუამავლების აღმოფხვრის გზით, სარეკლამო ტრანზაქციებს უფრო ეფექტურს გახდის.

ბოლო სამი წლის განმავლობაში, The Trade Desk-ის აქციების ფასი 217%-ით გაიზარდა. კომპანიის ძლიერი კონკურენტული უპირატესობისა და ბაზრის უზარმაზარი შესაძლებლობების გათვალისწინებით, სავარაუდოდ, ამ კომპანიის აქციების ფასი მომდევნო წლებშიც გაიზრდება.

წინა

3 კომპანია, რომელსაც ამ კვირაში საფონდო ბირჟაზე უნდა დააკვირდეთ

შემდეგი

საინვესტიციო პორტფელის დივერსიფიცირებისას დაშვებული 3 შეცდომა

მსგავსი სტატიები

რას უნდა მოველოდეთ მიმდინარე კვირაში საფონდო ბირჟისგან?
სიახლეები

რას უნდა მოველოდეთ მიმდინარე კვირაში საფონდო ბირჟისგან?

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
Nike-მა 2024 წლის ზაფხულის ოლიმპიადისთვის ახალი სარეკლამო კამპანია დაიწყო
სიახლეები

ხვალ Nike კვარტალურ შედეგებს გამოაქვეყნებს

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
ნეგატიური სიახლის შემდეგ, Intel-ის აქციების ფასი შემცირდა
სიახლეები

Arm Holdings-ის მმართველმა გუნდმა Intel-ის ერთ-ერთი განყოფილების შესყიდვის სურვილი გამოთქვა

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
2020 წლის შემდეგ პირველად, Fed-მა აშშ-ში საპროცენტო განაკვეთები შეამცირა
სიახლეები

რამდენად მოსალოდნელია აშშ-ში საპროცენტო განაკვეთების უფრო მეტად შემცირება?

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
აგვისტოში აშშ-ში ინფლაცია, 2021 წლის შემდეგ, ყველაზე დაბალ დონემდე დაეცა
სიახლეები

აგვისტოში აშშ-ში ინფლაცია, 2021 წლის შემდეგ, ყველაზე დაბალ დონემდე დაეცა

by Giorgi
სექტემბერი 27, 2024
მეტი
შემდეგი
საინვესტიციო პორტფელის დივერსიფიცირებისას დაშვებული 3 შეცდომა

საინვესტიციო პორტფელის დივერსიფიცირებისას დაშვებული 3 შეცდომა

გამოიწერე სიახლეები

Investhub.ge

Marketer.ge-ს გუნდი საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით წარმოგიდგენთ საინფორმაციო და საგანმანათლებლო პლატფორმას investhub.ge
გაითვალისწინეთ, ინფორმაცია, რომელსაც გაეცნობით ვებგვერდზე არ წარმოადგენს ფინანსურ რჩევას.

უახლესი ინფორმაციები

  • რჩევები საფონდო ბირჟაზე წარმატების მისაღწევად
  • 5 კლასიკური წიგნი ინვესტირებაზე — უორენ ბაფეტის რეკომენდაციები
  • როგორ დავიწყოთ საფონდო ბირჟაზე ინვესტირება?

კატეგორიები

  • სიახლეები
  • ინვესტიციის ანბანი
  • რჩევები
  • ადამიანები
  • მასტერკლასები
  • სიახლეები
  • განათლება
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ

© 2022 Marketer.ge. All rights reserved

No Result
ყველას ნახვა
  • სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ

© 2022 Marketer.ge. All rights reserved