• სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ
No Result
ყველას ნახვა
Investhub.ge
  • სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ
No Result
ყველას ნახვა
Investhub.ge
No Result
ყველას ნახვა
მთავარი სიახლეები

Netflix-ის რეკლამით მხარდაჭერილი სერვისის ერთი თვის შეჯამება — 3 მნიშვნელოვანი მეტრიკა

დეკემბერი 27, 2022
in სიახლეები
Netflix-ის რეკლამით მხარდაჭერილი სერვისის ერთი თვის შეჯამება — 3 მნიშვნელოვანი მეტრიკა
გაზიარება

გასულ თვეში Netflix-მა რეკლამებით მხარდაჭერილი სერვისი (Basic with Ads) გამოუშვა და დღეს განვიხილავთ ანალიტიკური ფირმის — Antenna-ს მიერ მოწოდებულ მონაცემებს, რათა უკეთ გავიაზროთ, თუ როგორ ჩაიარა სტრიმინგ კომპანიის ახალი პროდუქტისთვის პირველმა თვემ.

  1. რეგისტრაციების 9%

ნოემბერში Netflix-ზე დარეგისტრირებული გამომწერებიდან მხოლოდ 9%-მა აირჩია ახალი — რეკლამებით მხარდაჭერილი სერვისი.

Antenna აღნიშნავს, რომ ეს 9%-იანი მაჩვენებელი ნაკლებია, ვიდრე HBO Max-ის მსგავს სერვისზე რეგისტრაციები — ახლად რეგისტრირებული აბონენტების 15%. ეს არც ისე გასაკვირია. Netflix-ის მენეჯმენტის მიერ ამ სერვისის დაანონსებიდან დანერგვამდე ძალიან მცირე დრო — სულ რაღაც ექვსი თვე გავიდა და ახალი, რეკლამებით მხარდაჭერილი სერვისის შესახებ მომხმარებელთა ინფორმირებულობა უკიდურესად დაბალია. შედარებისთვის, Warner Bros. Discovery-ს სტრიმინგ სერვისს რეკლამის მხარდაჭერა თავიდანვე ჰქონდა.

მოსალოდნელია, რომ მომხმარებელთა ცნობიერების ამაღლებასთან ერთად, Basic with Ads სერვისზე დარეგისტრირების წილის გაიზრდება.

Netflix Stock
  1. არსებული მომხმარებლებიდან მხოლოდ 0.1%-მა აირჩია ახალი სერვისი

იმ მომხმარებლებს შორის, რომლებმაც Netflix-ის ახალი სერვისი აირჩიეს, 0.1%-ს კომპანიის ძველი მომხმარებლები შეადგენს. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ყოველი 1000 არსებული აბონენტიდან 1-მა არჩევანი უფრო დაბალფასიანი ვარიანტით შეცვალა. პირველ თვეში HBO Max-ისთვის იგივე მაჩვენებელი 0.2%-ს შეადგენდა.

დიდი ალბათობით, Netflix-ის ახალი სერვისის გამომწერების რაოდენობა მაშინ გაიზრდება, როდესაც კომპანია პაროლის გაზიარებების პრობლემას მოაგვარებს. იმ შემთხვევაში, თუ ერთი ანგარიშის გამოყენებას რამდენიმე ადამიანი ერთად ვერ შეძლებს, მომხმარებლები იძულებულნი გახდებიან, საკუთარი ანგარიშები გააკეთონ და შედარებით ბიუჯეტური ვარიანტი სწორედ რეკლამებით მხარდაჭერილი სერვისი იქნება.

  1. გამომწერების მთლიანი რაოდენობის 0.2%

ნოემბრის ბოლოსთვის, Netflix-ის ამერიკელ მომხმარებელთა ბაზის 0.2%-ს ახალი სერვისის გამომწერები შეადგენდა.

დროთა განმავლობაში ეს რიცხვი ბუნებრივად გაიზრდება. HBO Max-ის შემთხვევაში იმავე მაჩვენებელმა 1 წელიწადში 12%-მდე ხოლო 18 თვის შემდეგ 21%-მდე მოიმატა.

მთლიანობაში, მოსალოდნელია, რომ Basic with Ads სერვისი მოიზიდავს ახალ ან იმ აბონენტებს, რომლებმაც Netflix ადრე დატოვეს. ეს ასევე შეიძლება მოიცავდეს სხვისი ანგარიშის გამომყენებლებს, რომლებიც საბოლოოდ საკუთარ ანგარიშებს შექმნიან.

მიუხედავად იმისა, ახალი სერვისის დასაწყისი შეიძლება ნელი იყოს, ინვესტორებს არ აქვთ მიზეზი, ეჭვი შეიტანონ Netflix-ის მთავარი საოპერაციო დირექტორის — გრეგ პეტერსის განცხადებაში, რომელიც მან კვარტალური ანგარიშის წარდგენიდან ერთ თვეში გააკეთა: „დამატებითი გამომწერების გათვალისწინებით, ჩვენ შემოსავლისა და მოგების მნიშვნელოვან ზრდას მოველით“.

წინა

რატომ გაიზარდა გასული კვირის განმავლობაში Blucora-ს აქციების ფასი?

შემდეგი

რატომ ჰქონდათ Apple-ის ინვესტორებს გუშინ რთული დღე?

მსგავსი სტატიები

რას უნდა მოველოდეთ მიმდინარე კვირაში საფონდო ბირჟისგან?
სიახლეები

რას უნდა მოველოდეთ მიმდინარე კვირაში საფონდო ბირჟისგან?

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
Nike-მა 2024 წლის ზაფხულის ოლიმპიადისთვის ახალი სარეკლამო კამპანია დაიწყო
სიახლეები

ხვალ Nike კვარტალურ შედეგებს გამოაქვეყნებს

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
ნეგატიური სიახლის შემდეგ, Intel-ის აქციების ფასი შემცირდა
სიახლეები

Arm Holdings-ის მმართველმა გუნდმა Intel-ის ერთ-ერთი განყოფილების შესყიდვის სურვილი გამოთქვა

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
2020 წლის შემდეგ პირველად, Fed-მა აშშ-ში საპროცენტო განაკვეთები შეამცირა
სიახლეები

რამდენად მოსალოდნელია აშშ-ში საპროცენტო განაკვეთების უფრო მეტად შემცირება?

by Giorgi
სექტემბერი 30, 2024
აგვისტოში აშშ-ში ინფლაცია, 2021 წლის შემდეგ, ყველაზე დაბალ დონემდე დაეცა
სიახლეები

აგვისტოში აშშ-ში ინფლაცია, 2021 წლის შემდეგ, ყველაზე დაბალ დონემდე დაეცა

by Giorgi
სექტემბერი 27, 2024
მეტი
შემდეგი
რატომ ჰქონდათ Apple-ის ინვესტორებს გუშინ რთული დღე?

რატომ ჰქონდათ Apple-ის ინვესტორებს გუშინ რთული დღე?

გამოიწერე სიახლეები

Investhub.ge

Marketer.ge-ს გუნდი საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით წარმოგიდგენთ საინფორმაციო და საგანმანათლებლო პლატფორმას investhub.ge
გაითვალისწინეთ, ინფორმაცია, რომელსაც გაეცნობით ვებგვერდზე არ წარმოადგენს ფინანსურ რჩევას.

უახლესი ინფორმაციები

  • რჩევები საფონდო ბირჟაზე წარმატების მისაღწევად
  • 5 კლასიკური წიგნი ინვესტირებაზე — უორენ ბაფეტის რეკომენდაციები
  • როგორ დავიწყოთ საფონდო ბირჟაზე ინვესტირება?

კატეგორიები

  • სიახლეები
  • ინვესტიციის ანბანი
  • რჩევები
  • ადამიანები
  • მასტერკლასები
  • სიახლეები
  • განათლება
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ

© 2022 Marketer.ge. All rights reserved

No Result
ყველას ნახვა
  • სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ

© 2022 Marketer.ge. All rights reserved