• სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ
No Result
ყველას ნახვა
Investhub.ge
  • სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ
No Result
ყველას ნახვა
Investhub.ge
No Result
ყველას ნახვა
მთავარი ინვესტიციის ანბანი

რას ნიშნავს ტერმინი „კორპორატიული მოქალაქეობა“?

სექტემბერი 18, 2024
in ინვესტიციის ანბანი
რას ნიშნავს ტერმინი „კორპორატიული მოქალაქეობა“?
გაზიარება

ტერმინი „კორპორატიული მოქალაქეობა“ მოიცავს ბიზნესის სოციალურ პასუხისმგებლობას და იმას, თუ რამდენად აკმაყოფილებს ის იურიდიულ, ეთიკურ და ეკონომიკურ ნორმებს იმგვარად, როგორც ეს დადგენილია აქციონერების მიერ.

„კორპორატიული მოქალაქეობა“ სულ უფრო მნიშვნელოვანი ხდება, რადგან როგორც ინდივიდუალური, ისე ინსტიტუციური ინვესტორები იწყებენ ისეთ კომპანიებზე ფოკუსირებას, რომლებსაც გააჩნიათ სოციალურად პასუხისმგებლობიანი მიდგომები, როგორიც არის, მაგალითად, EGS (გარემოსდაცვითი, სოციალური და მმართველობითი) პრაქტიკა.

„კორპორატიული მოქალაქეობის“ გააზრება

ტერმინი „კორპორატიული მოქალაქეობა“ გულისხმობს კომპანიის პასუხისმგებლობას საზოგადოების წინაშე. ამის მიზანია, დაინტერესებული მხარეებისთვის მოგების გამომუშავებასთან ერთად, შექმნას ცხოვრების მაღალი სტანდარტები იმ საზოგადოებებისთვის, რომლებიც მის ირგვლივ არსებობს.

სოციალურად პასუხისმგებლობიან კორპორაციებზე მოთხოვნა იზრდება, რაც ინვესტორებს, მომხმარებლებსა და თანამშრომლებს ხელს უწყობს, გამოიყენონ თავიანთი ინდივიდუალური ძალა, რათა კომპანიებს თავიანთი ღირებულებების შესაბამისად მოქმედებისკენ უბიძგონ.

ყველა ბიზნესს აქვს ძირითადი ეთიკური და სამართლებრივი პასუხისმგებლობა; თუმცა ყველაზე წარმატებული კომპანიები ქმნიან „კორპორატიული მოქალაქეობის“ მყარ საფუძველს, აჩვენებენ ეთიკური ქცევისადმი ერთგულებას აქციონერთა, საზოგადოებისა და გარემოს საჭიროებებს შორის ბალანსის შექმნით. ეს პრაქტიკა ხელს უწყობს მომხმარებელთა მოზიდვას, ბრენდისა და კომპანიის მიმართ ლოიალობის ჩამოყალიბებას.

„კორპორატიული მოქალაქეობის“ ჩამოყალიბების პროცესში კომპანიები გადიან შემდეგ ეტაპებს:

  1. საწყისი
  2. ჩართულობა
  3. ინოვაცია
  4. ინტეგრირება
  5. ტრანსფორმაცია

საწყის ეტაპზე „კორპორატიული მოქალაქეობის“ აქტივობა არის საბაზისო და განუსაზღვრელი, რადგან არსებობს მწირი კორპორატიული ცნობიერება და მენეჯმენტის უმაღლესი რგოლის მხრიდან მცირე ან საერთოდ არანაირი ჩართულობა. როგორც წესი, ამ ეტაპზე პატარა კომპანიები ჩერდებიან. მათ შეუძლიათ, დაიცვან სტანდარტული ჯანმრთელობის, უსაფრთხოების და გარემოსდაცვითი კანონები, მაგრამ არ გააჩნიათ დრო და რესურსები უფრო მეტი ჩართულობისთვის.

შემდეგ ეტაპზე კომპანიები ხშირად შეიმუშავებენ პოლიტიკას, რომელიც ხელს უწყობს თანამშრომლების და მენეჯერების ჩართულობას იმ საქმიანობაში, რომელიც აღემატება ელემენტარულ შესაბამისობას ძირითად კანონებთან.

„მოქალაქეობის“ პოლიტიკა უფრო ყოვლისმომცველი ხდება ინოვაციურ ეტაპზე, რომელიც მოიაზრებს ხშირ შეხვედრებს, კონსულტაციებს აქციონერებთან, მონაწილეობას ფორუმებში და სხვა ღონისძიებებში, რომლებიც ხელს უწყობს „კორპორატიული მოქალაქეობის“ ინოვაციურ პოლიტიკას.

ინტეგრირების ეტაპზე, „კორპორატიულ მოქალაქეობასთან“ დაკავშირებული საქმიანობა ფორმალიზდება და თავისუფლად ერწყმის კომპანიის რეგულარულ ოპერაციებს.

როგორც კი კომპანიები აღწევენ ტრანსფორმაციის სტადიას, მათი მმართველი გუნდები აცნობიერებენ, რომ „კორპორატიული მოქალაქეობა“ კომპანიის სტრატეგიის განუყოფელი ნაწილია. ეს ხელს უწყობს გაყიდვების ზრდას, ახალ ბაზრებზე გაფართოებას, საუკეთესო კადრების დაქირავებას, ემოციური კავშირების გამყარებას, ბრენდის მიმართ მომხმარებლების ლოიალობას და ა. შ.

წინა

რას ნიშნავს ციკლური ინდუსტრია?

შემდეგი

2020 წლის შემდეგ პირველად, Fed-მა აშშ-ში საპროცენტო განაკვეთები შეამცირა

მსგავსი სტატიები

რჩევები საფონდო ბირჟაზე წარმატების მისაღწევად
ინვესტიციის ანბანი

რჩევები საფონდო ბირჟაზე წარმატების მისაღწევად

by Giorgi
დეკემბერი 30, 2024
5 კლასიკური წიგნი ინვესტირებაზე — უორენ ბაფეტის რეკომენდაციები
ინვესტიციის ანბანი

5 კლასიკური წიგნი ინვესტირებაზე — უორენ ბაფეტის რეკომენდაციები

by Giorgi
დეკემბერი 30, 2024
როგორ დავიწყოთ საფონდო ბირჟაზე ინვესტირება?
ინვესტიციის ანბანი

როგორ დავიწყოთ საფონდო ბირჟაზე ინვესტირება?

by Giorgi
დეკემბერი 30, 2024
ფულის 8 არქეტიპი — რომელს მიეკუთვნებით თქვენ?
ინვესტიციის ანბანი

ფულის 8 არქეტიპი — რომელს მიეკუთვნებით თქვენ?

by Giorgi
დეკემბერი 30, 2024
სასარგებლო რჩევები საკუთარ თავში ინვესტირებისთვის
საკუთარ თავში ინვესტირება

სასარგებლო რჩევები საკუთარ თავში ინვესტირებისთვის

by Giorgi
დეკემბერი 27, 2024
მეტი
შემდეგი
2020 წლის შემდეგ პირველად, Fed-მა აშშ-ში საპროცენტო განაკვეთები შეამცირა

2020 წლის შემდეგ პირველად, Fed-მა აშშ-ში საპროცენტო განაკვეთები შეამცირა

გამოიწერე სიახლეები

Investhub.ge

Marketer.ge-ს გუნდი საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით წარმოგიდგენთ საინფორმაციო და საგანმანათლებლო პლატფორმას investhub.ge
გაითვალისწინეთ, ინფორმაცია, რომელსაც გაეცნობით ვებგვერდზე არ წარმოადგენს ფინანსურ რჩევას.

უახლესი ინფორმაციები

  • რჩევები საფონდო ბირჟაზე წარმატების მისაღწევად
  • 5 კლასიკური წიგნი ინვესტირებაზე — უორენ ბაფეტის რეკომენდაციები
  • როგორ დავიწყოთ საფონდო ბირჟაზე ინვესტირება?

კატეგორიები

  • სიახლეები
  • ინვესტიციის ანბანი
  • რჩევები
  • ადამიანები
  • მასტერკლასები
  • სიახლეები
  • განათლება
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ

© 2022 Marketer.ge. All rights reserved

No Result
ყველას ნახვა
  • სიახლეები
  • განათლება
    • ინვესტიციის ანბანი
      • პერსონალური ფინანსები
      • ინვესტირების ფსიქოლოგია
      • საკუთარ თავში ინვესტირება
      • ინდუსტრიები
      • ეკონომიკა
    • რჩევები
    • მასტერკლასები
  • ადამიანები
  • საქართველოს ბანკის მობილბანკი
  • პროექტის შესახებ

© 2022 Marketer.ge. All rights reserved